Myynnin ja markkinoinnin kehittäminen

Yritysten strateginen markkinoinnin ja myynnin kehittäminen edellyttää vahvaa ymmärrystä lähtötilanteesta ja olemassa olevista markkinoista sekä toimintaympäristön lainalaisuuksista. Olemme tukena strategisessa muutoksessa eri tavoin.

Projektijohtaminen

Markkinoinnin ja myynnin strategia edeauttaa oikeanlaista asiakasvalintaa ja kirkastaa asiakaslupauksen. Jos myyntiin tai markkinointiin liittyvä muutos kaipaa tueksi ulkopuolista osaamista, olemme Digiluotsi-palveluiden tai räätälöityjen projektien osalta mukana asiakkaan muutoksessa asiakkaan tarvitsemalla tavalla. 

Elyn asiantuntijapalvelut

Toimimme Elyn kehittämispalveluiden asiantuntijoina sekä markkinoinnin, asiakkuuksien että myynnin ja tuottavuuden osa-alueissa. Strateginen kehittämistyö onnistuu myös kehittämispalveluiden konsultointipäivien aikana. 

Minna Miettunen

toimitusjohtaja, Nuotio Digital Oy
filosofian maisteri

Myynnin strateginen kehittäminen, Aalto Yliopisto Executive education, 2020-2021:
– Essentials of Sales and Marketing
– Fundamentals of Strategic Management
– Myynnin strateginen johtaminen

Elyn yritysten kehittämispalveluiden asiantuntija: Tuottavuus, talous & digitalisaatio

Kouluttaja, myynti, integraatiot, verkkokauppa

VERKKOKAUPAT JA -PALVELUT:
myynnin edistämistoimenpiteet, strateginen suunnittelu, kansainvälistäminen, tuottavuuden parantaminen, uusien markkinoiden haltuunotto, innovaation kehittäminen, konversion analysointi, Shopify, Woocommerce

INTEGRAATIOT, JÄRJESTELMÄASIANTUNTIJA: Integraatiot, ERP, POS, rajapinnat, lisäosat

TEOLLISUUSMATKAILU: Teollisuusmatkailun asiantuntija, digitaalisten työkalujen ja myyntikanavien hallinta 

Referenssejä